dinsdag 15 september 2009

De afwerking is gestart + ons nieuwe tuinhuis!

De afwerkingsploeg van Mi Casa zit nu bijna dagelijks in ons huis: zij plaatsen de plafonds, zetten de chambrans, plaatsen de binnendeuren, de sidings, enz.enz. Duizendenéén dingen waarvan wij zeggen: ah ja, dat moet er ook nog komen... Nu pas zien we hoeveel werk er nog is. Maar het komt zeker op tijd in orde, dat weten we ook. 1 november is de deadline: dan moet het volledig af zijn!



Ondertussen staat ons tuinhuis er en hebben we het volledig geschilderd. Oordeel zelf maar over het resultaat. Opa geeft deze week de tweede verflaag (dank u opa!!).


2 opmerkingen:

  1. Dag Heidi,

    Vorig jaar werkte ik enkele maanden in KaHo St-Lieven, bij Jo...
    Momenteel zit ik ook in verbouwingswerken, en was al een tijdje op zoek naar een 'mooi' tuinhuis. Eigenlijk zocht ik iets zoals ik het bij jullie op de foto zie, maar vond dit nog nergens...;) Mag ik vragen waar jullie dit gevonden hebben, of waar het te verkrijgen is?
    Is het ook in bouwpakket te verkrijgen?

    Vele groetjes,
    ook aan Jo!

    Melina (melinaverduyn@yahoo.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pas op dat je geen last krijgt van houtworm in je mooie nieuwe tuinhuis !

    BeantwoordenVerwijderen